20. DEC 2026

Kom og lave din juledekorationer i Saxoparken🎄
Vi slår dørene op og samles i varmen til ægte julehygge.
Både voksne og børn er velkomne til at komme og lave julepynt af genbrugsmaterialer, og med en hyggelige fællessang indslag.
Du kan få varmen ved bålet, og vi serverer te og kaffe – og selvfølgelig risengrød, også i en variant til jer, der er laktoseintolerante.
Kom og vær med til en hyggelig og kreativ juleeftermiddag i Saxoparken! ✨
🕘 Kl. 10.00–11.00: Risengrød og naturaktiviteter
🕙 Kl. 11.00–11.30: Fællessang!
🕙 Kl. 11.30–13:00: Lav din egen jule dekorationer
Dette event er støttet af Vesterbro Lokaludvalg💚






