BonBon-Land

28 anmeldelser

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
Carina Paaske

Der er skide skægt i Bon Bon land 😍

Anika Lund Mortensen

Mine børn og jeg er kæmpe fan af Bonbonland. Favoritten pt. er Bæverrafting 🦫 Især ved Halloween tid hvor hele parken er så smuk med de orange blade og børnene kan gå Trick and Treat 🍁🎃

Priya Bhardwaj

Det er for HELE familien både store og små nyder parken. Et must go to her til sommer ☀️

Michelle Rasmussen

Jeg elsker Bonbonland😍
Jeg er kommet der hvert år, siden jeg var barn, det er sådan et farverigt, virkelig fantastisk og hyggeligt sted😍
Jeg kommer der fortsat hvert år, nu med min datter 🥰☀️

Rosa Lauritzen

Min favorit er uden tvivl Svend Svingarm —jeg sender min mand og mine børn derop, og så står jeg og nyder udsigten nedefra og prøver at identificere mine børn ud fra deres hvin!

Lotte Midttun

Min familie og jeg har ikke været afsted endnu. Men et tip vi altid bruger er: medbring små snacks til børnene og drikkedunke. Tag evt et tæppe med og hold pause

TaraJayne Nielsen

Jeg elsker Bonbon land vi prøver at komme hvert sommer siden jeg var ung til masser af skæg og sjov! Alt fra de vilde forlystelser til de engagerede aktiviteter i børn højde er det så hyggeligt i enhver alder!🤩🎢🍭🤪🥳💖

Bianca Majgaard

Jeg er en voksen i 40 erne og tager gerne en tur i skildpadderne som jeg voksede op med 🫶🏻 Elsker det

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
« Tilbage til BonBon-Land