BonBon-Land

28 anmeldelser

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
Rikke Clausøe

Vi elsker at hele familien kan være afsted, da der også findes rolige omgivelser for de mindste børn at trække sig hen, når de har brug for en lille pause eller at bevæge kroppen på legepladsen. Det gør det til et alsidigt sted for både børn og voksne, der er nemlig noget for Alle! Og så er universet med figurererne altid et hit 🥰

Marwa Mechlawi

Vi elsker hundeprutten da vi alle kan deltage i den og det er en tradition for os at det er den første forlystelse vi altid skal prøve først

Christel Sommer

Det hele 😃 Man kan selv tage mad og drikke med og ellers fornuftige priser, masser af siddepladser, overskueligt, venligt personale og børnene kan prøve alt undtagen Svend Svingarm (som passer fint for forældrene 🫣). Og maskotterne er et hit 🦫 er selv kommet der meget som barn med familien så mange gode minder 🥰

Christina Binau Bonnor

Det er ægte nostalgi for os voksne, og at få lov at (gen)opleve BonBon-lands magien gennem vores børn, er et af sommerens højdepunkter hvert år 🥹 I år er familien på besøg fra USA, og det vil være første gang for den mindste i flokken, så 2026 sæsonen bliver ekstra speciel 🍭 Vi glæder os til at lave slikkepinde, prøve forlystelser og grave efter guld 😍

Inge-Lise Eggert

elsker at komme til bonbonland med barnebarnet som boltrer sig i de diverse forlystelser og legepladser tak

Michelle Midtiby

Vores bedste tip er faktisk sæsonkort 🧡 Vi har haft så mange hyggelige ture i BonBon-Land - også på de lidt grå regnvejrsdage ☔🌞 Det er skønt, at man bare kan tage afsted og hygge uden at skulle nå det hele. Vi plejer at tage madpakke med og nyde en lille picnic undervejs.

Min datter afleverede sin sut ved suttetræet og havde den dejligste dag 🥹 Det blev en rigtig fin og hyggelig oplevelse for hende.

Sæsonkortet er også genialt, fordi det giver rabatter både i parken og andre steder – vi har blandt andet nydt godt af det andre steder også. Og så er det bare hyggeligt med de forskellige sæsoner som sommer og Halloween 🧡

Gitte Brix

Der er noget for både store og små og masser af oplevelser til en hel dag

Dorothy Sperling

Dejlige legeområder til de mindste

Maria Vegeberg

Vi er vilde med bonbon land og det er godt for både store og små. Min ældste datter på 9 år er meget glad for vildsvinet

Sacha Walbum

Vi elsker river rafting, den bliver prøvet mindst 3 gange når vi er afsted.

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
« Tilbage til BonBon-Land