BonBon-Land

28 anmeldelser

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
Marianne Thorup

Der er noget for alle aldre og vi kan spise vores medbragte frokost .
Vil glæde familien at komme i år ☀️⛱️🍦🍦

Dina Steno

Det er et dejligt sted for børn i alle aldre, for os er det rart at der også er muligheder og legepladser for den mindste på 1,5 år, når hun ikke kan følge med de to store 🥰
Vi har altid trækvogn med til de trætte ben.
Trafiklegepladsen er altid et hit 🍀

Lea Halby

Vi er virkelig glade for trafiklegepladsen, at lave slikkepinde og vandrotten og de gode muligheder der er for pauser i løbet af dagen.

Cecilie Breuning

Vi elsker at bruge tid som familie - især et sted som bonbon-land, hvor der er plads til alle aldre. Især nu hvor vi også har en nyfødt 🧑‍🧑‍🧒‍🧒🥰 Perfekt når der er rammer til både sjov og at trække sig lidt efter behov.

Christina Hartvig

Vi elsker det er noget for alle og vores mindste på 2,5 elsker bilerne hun selv kan køre og begge piger elsker hestene ☀️🐴

Sasha Larsen

Min søn elsker de biler man kan sidde på og kører rundt! 🍀 men samtidigt synes han at Henry hundeprut er hammer fed 😂
Resten af bonbon land er også super Nice, og masser for alle aldre.

Michelle Mie Maack

Vi elske at der er noget for os alle vi er i alderen 2,5 år til 69 år. Der er mange timers hygge, mulighed for selv at tage mad med, og få et hvil i skyggen hvis det er et behov. Sjov og hygge for alle. 🤩😊❤️🤞🏻

Kristina Holm Andersen

Vi elsker, at der er forlystelser til alle aldre 😀 og så er der grønt og hyggeligt.

Annika Stormly

Vi elsker det sjove univers med alle de forskellige "forlystelses-dyr" 🎢🎡😍

Natacha Richter

med to små børn og skiftende arbejdstider, har vi formået at ramme 1 fælles uge hvor vi kan holde sommerferie.. det giver ikke plads til mange planer, men et besøg til BonbonLand spare vi op til hele året :)

Fortæl os hvad dig og din familie bedst kan lide i BonBon-Land eller del et tip til et besøg i forlystelsesparken! Så deltager du i lodtrækningen om 5 billetter til BonBon-Land. Vi trækker en vinder den 30. juni og kontakter direkte.
Bliv medlem eller log ind for at bidrage
« Tilbage til BonBon-Land