Ny på Børn i byen

Med 270.000 unikke brugere månedligt fordelt på alle vores platforme, er Børn i byen danmarks største medie for børnefamilier.

FAKTA

Brugerprofil: Primært mødre i alderen 30-42 år, der går højt op i shopping, oplevelser, kultur, økologi og aktive ferier.

Demografi: 88% trafik i Storkbh/Sjælland og 12% trafik i Aarhus/omegn.

App: 50.000 downloads

Website: 125.000 unikke brugere & 500.000 sidevisninger pr måned

Nyhedsbrev: 44.000 modtagere (Kbh), 8.500 (Aarhus).

Facebook og instagram: 50.000+ følgere

Klubben: Godt 20.000 medlemmer


Bliv synlig på Børn i byen

Du kan helt gratis oprette din virksomhed på Børn i byen site og app – og oprette arrangementer i kalenderen. Det kræver blot, at du opretter en profil – læs nærmere her.

Din virksomhed kan nå længere ud til Børn i byens store målgruppe ved at:

Min virksomhed er blevet anmeldt på Børn i Byen. Hvad skal jeg gøre?

Tillykke! Nu hvor du er med i kampen, anbefaler vi at du personligt bliver involveret i Børn i Byen – primært som privat person, men også som én, der aktivt hjælper din virksomhed til at fremstå bedst på Børn i Byen. Vi har lavet en simpel liste med hvad der virker og ikke virker for virksomhedsejere.

Hvad der IKKE virker:

  1. At du bruger beskrivelsen af virksomheden som reklameplads. Det skal så vidt muligt være en objektiv beskrivelse.
  2. At du overvurderer betydningen af en enkelt dårlig anmeldelse blandt flere gode. Faktisk har brugere af Børn i byen givet udtryk for at negative anmeldelser får de positive til at fremstå mere troværdige og ærlige.
  3. At du tilbyder belønninger til dine kunder for at skrive positive anmeldelser af din virksomhed på Børn i byen. Anmeldelser der er blevet lavet mod belønning overholder ikke Børn i byens guidelines for anmeldelser og vil blive fjernet.

Hvad der VIRKER:

  1. Opret dig selv som bruger på Børn i Byen, og engager dig på sitet (skriv nogle anmeldelser, upload et billede osv.). Du kan bruge Børn i byen til at vise, at der er et virkeligt menneske bag virksomheden.
  2. Tilføj billeder af din virksomhed og sørg for at informationerne er korrekte. Du kan rette informationerne på siden om din virksomhed.
  3. Anmeld din egen virksomhed og skriv tydeligt, at du er ejer (eller chef eller ansat). Åbenhed og ærlighed er vigtigt her, og vil være kritisk i forhold til at opnå respekt og tillid hos brugerne af sitet.