Engby Barnevogne

Dscf1813_primary_article
Enghavevej 34
1674 København V
Telefon: 33 24 36 42
engby@engby.dk
engby.dk
Se på kort
Rediger ›

Beskrivelse Rediger ›

Det rene slaraffenland indenfor barne- og klapvogne, børnetøj og –møbler, sko, legetøj, sutteflasker, autostole, pusleborde og rigtig meget mere. Med andre ord – der findes formentlig ikke en babyting, man ikke kan købe hos Engby Barnevogne. Butikken er mere end 100 år gammel og startede som barnevognsfabrik – men har heldigvis formået at følge med tiden og kundernes skiftende behov. Betjeningen er professionel og venlig.

Åbningstider Rediger ›

man-tor: 09:30 - 17:30
fredag: 09:30 - 18:00
lørdag: 09:30 - 15:00
søndag: Lukket

Faciliteter Tilføj ›

Vi kender ikke faciliteterne for dette sted.

Kategorier Tilføj ›

Børnetøj Trash
Legetøj Trash
Babyudstyr Trash
Fodtøj Trash
Børneværelset Trash

Kommende arrangementer

    Ingen arrangementer den kommende måned.
    Du kan oprette et arrangement hvis du ved noget, vi ikke gør.
  1. Tilføj nyt

Skriv anmeldelse

Log ind her for at skrive en anmeldelse.

Diana

Køb ikke noget her!!! Helt elendig kundeservice!!
Har oplevet at de talte grimt om en kunde lige efter hun var gået. Er også selv blevet talt dårligt til. Vi købte en barnevogn hos dem, hvor de efterfølgende prøvede at opkræve flere penge af os - og ikke ville udlevere vores barnevogn selv om det var i strid mod loven. Vi prøvede at gå i dialog med bestyreren, men hun ville aldrig returnere vores opkald. Vi overvejede at kontakte en advokat, men havde brug for vores barnevogn til vores nyfødte. Hold jer langt væk. De er simpelthen total ligeglade med deres kunder og man bliver behandlet derefter.

Lærke

Hold op et elendigt serviceniveau, de skulle skamme sig! Den værste oplevelse jeg har haft med køb af babyting er fundet sted i Engby.

Efter at have købt barnevogn, tonvis af tøj samt andet tilbehør til vores lille dreng og derved lagt massere af penge i Engby, bestilte vi også en kili seng i petroleum. Da vi efter et par dage fik afvide, at nu var sengen ankommet, tog vi ud og lånte en bil for at hente sengen hos Engby. Da vi kom hjem med sengen, fandt vi ud af, at det var en helt forkert farvet seng vi havde fået . Derefter leverede vi den så tilbage og fik her afvide, at vi kunne hente den rigtige seng to dage efter omkring kl 16.00. Da dagen kom, lånte vi en bil igen og kørte i Engby for at hente den rigtige seng. Da vi kom var sengen der ikke. Det eneste vi mødte var deres ubehøvlede og sure ejer, som sagde noget i retningen af "Vi har ikke jeres seng endnu alligevel og hvis det generere jer, kan i godt få jeres åndsvage penge igen". Tak for lorte service, nu har vi kun lagt små 20.000 i jeres butik og så får vi denne behandling. Måske skulle Engby istedet overveje, at have tilbudt at leverere sengen til os eller lign. Det er under al kritik. Deres ejer var simpelthen af den opfattelse at en kunde fra eller til er ligegyldigt. Det er super super arrogant og jeg får det helt dårligt når jeg tænker tilbage på episoden. Jeg vil aldrig i mit liv sætte mine ben - eller anbefale Engby til nogen mennesker med respekt for sig selv!

Ditte

Virkelig uforskammet personale!!!
Tog her til morgen tværs gennem byen, for at købe nogle ulddragter på tilbud. Havde min lille datter med. Det blæste og ruskede, var rigtig efterårskoldt.
Var ved butikken 9.25. Den åbner officielt 9.30. Alle varer var taget ud på gaden. Bag disken stod en ekspedient og ordnede noget regnskab eller noget. Jeg tog i døren og åbnede, smilte venligt og spurgte om jeg måtte komme ind. Ekspedienten svarede surt at de først åbnede 9.30. Jeg sagde: okkaay, så venter vi da bare ude i kulden i 5 min. Imens jeg ventede mødte jeg en anden far, der gik direkte mod døren. Jeg sagde, at han hellere måtte vente, for jeg var lige blevet mødt med en blank afvisning. Han svarede: -åh, nej, sådan er de altid, det orker jeg ikke, og så gik han igen.
Jeg gik ind i butikken 9.30. Der stod 2 andre ekspedienter. Jeg spurgte om én af dem ejede butikken. De svarede nej. Jeg sagde, at jeg synes det var langt ude at jeg var blevet bedt om at stå udenfor i kulden med mit barn, da jeg jo bare kunne vente på deres hjælp indenfor. Den ene ekspedient var opfarende og spurgte om jeg var klar over hvor mange ting de får stjålet hver dag, og at de ikke kunne holde øje med det når de kun var dem i butikken. Jeg sagde, at jeg da ikke havde tænkt mig at stjæle noget. Vi argumenterede lidt frem og tilbage, og hun var decideret grov i sin tone. Jeg sluttede med at sige, at jeg slet ikke gad diskutere med hende, men synes det var virkelig dårlig stil og service. Jeg fandt ulddragterne, betalte med stor modvilje, og kun fordi jeg var taget den lange vej og havde hårdt brug for dragterne i det kolde efterår. Sagde at jeg bare skulle have disse ting, og aldrig havde tænkt mig at komme igen, hvortil ekspedienten svarede, at det var da helt ok. Havde ellers flere ting jeg gerne ville have kigget efter, men ikke efter den omgang.
Sådan en møj start på dagen! Har tænkt mig at klage til den chef, og er ikke overrasket når jeg læser tråden. Det er simpelthen for groft at behandle sine medmennesker på den måde. Og med den arbejdsløshed vi har idag, så skulle der være rig mulighed for, at finde nogle medarbejdere der formår at tiltrække kunder og ikke mindst deres pengepung.
Så kære forældre: Hold jer væk fra Engby!!!

Lars

Jeg forstår overhoved ikke, hvor de der giver dårlige anmeldelser får det fra. Man kan være uheldig med sine køb alle steder, så hav dog lidt tolorance. Det er ofte lige så meget kundens egen skyld hvis købsoplevelsen bliver dårlig. Efter 12 år i detailbrancen har jeg oplevet lidt af hvert, og en ting er sikkert, det er snart umuligt at yde "god service" til alle, når folk generelt er blevet så forvente og snæversynet.
Men det er da NETOP et sted som Engby at man oplever eller har mulighed for at opleve, en personlig, behagelig og meget kompetent betjening. De har så mange år på bagen at de ved alt om alt i den brance. Og selvom forholdene er lidt snævre og varerne ligger lidt her og der, så ER det da at fortrække frem for at besøge en af de større kæder. Her får man lov til at stå i 45 minutter med et nummer i hånden, og kigge på en flot disk med et fancy nummersystem, for at snakke med en person der er ligeglad med om du køber noget eller ej, for de skal nok få deres løn, for så endelig at finde frem til at den ting du ville købe koster 3 gange så meget som du forventede, og et nedslag i prisen er TOTAL udelukket selvom du 3 mdr før lagde 12.000 i deres butik. Så kom glad folkens, giv de små butikker en chance, da det er dem der helst skal overleve.
Engby er københavns bedste babytings butik...
Hilsen en Far til 2, som har fået nok at mødre der brokker sig over alt.

Julie

Har lige fået repareret min 8 år gamle vogn for 50 kroner - og tre styks personale var i gang i flere omgange for at skaffe en udgået løsdel hjem til mig.

Er selvsagt meget tilfreds.

Camilla

Var i Engby efter en ny madras til en 30 år gammel barneseng og fik super hjælp til at finde den helt rette til både sengen og en varm lille dreng.

Dejligt at få hjælp uden først at skulle trække et nummer, vente på hjælp for derefter at vente endnu en gang for at betale som man jo gør i nogle babyforretninger...

Madrassen blev fint rullet sammen, så jeg nemt kunne transportere den hjem.

Ps. Fedt at der er blevet lidt mere luft i butikken efter der er flyttet om! Der var dælme trangt før.

bjarne

Hej
Jeg vil gerne kommentere nogle af de for mig, og mine børns uforstående oplevelse af kommentarer i Engby Barnevogne.
Det er rigtigt at det virker uoverskueligt?, ja men hvad kan man forvente når det også skal være billigt, man kan jo bare bruge lidt tid og ellers henvede sig til personalet.
Vores oplevelse fra 1975-79, samt nu igen i 2011 og henvisning af vores venner fra 1985 til dato, har på alle måder opfyldt alles behov for en god behandling.
En ekstrem god service og meget nærværende, gode råd og megen venlighed, samt ikke mindst god tid at få en rigtig god vejledning.
Denne butik er for mig den bedste butik i Danmark, til at handle barnevogne samt tilbehør og børnetøj.
Tusind tak for en rigtig god oplevelse
med venlig hilsen

Bjarne Olsen

Heidi

Hos Engby Barnevogne fås en service der er uovertruffen. Personalet er både super hjælpsomme og venlige, de vil gå langt for at imødekomme ens behov. Forretningen ser ikke ud af meget, men tag ikke fejl! De har et stort udvalg af alt hvad man som vordende forældre har behov for.

Louise

Fint udvalg af børnesko.

marlene

Advarsel!
Bestil ikke din barnevogn hos Engby hvis du vil være sikke på at få den.
Vi bestilte vores vogn hos den 3 måneder før termin og fik at vide 2 uger før fødslen at nu var den på lager. Da vi så skulle have den kunne de ikke "finde" den og ønskede desuden ikke at være behjælpelig med at finde den et andet sted fra. De ville bestille en ny hjem så vi skulle vente 2 uger.
De " fandt" de to lifte vi havde bestilt til vores tvillinger dem kunne vi få men uden afslag i prisen eller andet plaster på såret...
Dårlig betjening!!
Surt personale!

Stine Zenia

Det er blevet min yndlings butik når der skal shoppes babyudstyr. De har et rigtig godt udvalg og betjeningen har altid været meget hjælpsom og imødekommende, når jeg har været der. De har også tit nogle gode tilbud :)

Mette

Stort udvalg, men super rodet butik og betjeningen er helt i bund. Sure medarbejdere, som virker som om, de synes man er i vejen og egentlig helst ikke burde være kommet ind i deres butik....

marie

bor i nærheden, MEN er virkelig glad for at der nu er åbnet en konkurent i nærheden, for service er et ukendt ord i denne butik!

Pernille

Jeg har været ude for, at få solgt en brugt vare (madras til vugge) som ny. Jeg betalte 250,- og da jeg kom hjem kunne jeg konstatere skjolder og at stoffet var revnet i siden, derudover var den tydeligt brugt (man kan se folderne i stoffet, at der er blevet ligget på den). Da vi kørte tilbage til butikken, kunne personalet slet ikke håndtere situattionen - ikke så meget som en undskyldning eller beklagelse. Ikke en butik jeg kan stole på - ærgerligt.

Sofie

Der gælder om at være heldig, servicen er som vinden der blæser nogen gang er den under alt kratik og andre gang så er den i top. det gælder om at være heldig

Pia

Jeg er glad for jeg ikke bor i nærheden af den butik, så jeg ikke er nødt til at lægge penge derinde, når jeg bare lige skal have en lille ting.

Stine

Jeg er kun kommet derfra med gode oplevelser af et hjælpsomt personale. Det er sandt, at der er sparsomt med plads og mange ting samlet på et sted, men det har kun sin charme i mine øjne. Jeg er helt ærgerlig over, at jeg ikke kendte til dem, da vi skulle ud og købe barnevogn i sin tid.

Betina

Jeg har kun været der et par gange...
Første gang skulle vi bytte en gave...og der var ingen problemer...de ville endda hjælpe med at finde "den rigtige" gave...

Anden gang skulle vi købe noget til andre som gave...og endte med at gå derfra uden noget...
Mest fordi det ER meget uoverskueligt og rodet i butikken...så det er ikke til at se hvad de egentlig har...

Parkeringsforholdene er virkelig ringe...

Karen

Ked af at læse at mit indtryk fra første barsel stadig gælder. Jeg skulle købe en puslepude i januar 2007 og fik den mest inkompetente og næsvise betjening. Puslepuden var rigtig god men ærgrer mig stadig over at jeg lagde mine penge i den butik :-(

Anonym

Jeg gik rund og tænkte at det bare var mig der havde fanget dem på en dårlig dag!

Ida

Øv sikken en oplevelse man går der fra med - surt personale og dårlig vejledning.
Hvis man spørger om et får man svar på noget andet.
Er glad for at det heldigvis ikke er det eneste sted man kan købe sit udstyr til sine børn.
Udvalget er stort men mig får de ikke solgt noget til!

n

Jeg kommer der kun, hvis jeg absolut skal. Synes deres kundebetjening er under al kritik. Det virker som om, de er fuldstændig ligeglade - og nogen gange ligefrem irriterede over at man tillader sig at købe noget/spørge om noget. Måske er de for godt vant, fordi de er den eneste af den slags butikker i området, hvor der bor rigtig mange småbørnsfamilier???
Ville egentlig give nul stjerne - men det kan jeg ikke, derfor den ene.

Christina Helle

Jeg må give Ditte ovenfor ret - det er en ualmindelig kaotisk butik at komme i. Til gengæld er det altid her, jeg ender, når jeg ikke har kunnet finde det søgte andre steder. Har både købt service (tallerkner, bestik o.lign.), legetøj og praktiske ting til børneværelset.

Ditte

Synes de har et godt og stort udvalg, men ikke nogen speciel fed købsoplevelse (der er alt for meget, svært at komme rundt, rodet og uinspirerende, men de har aldtid det man kommer efter.

Louise Kjær

Servicen er under al kritik, når de er pressede. Jeg blev anbefalet at købe en Duni, da den ville passe til vores Bugaboo barne - og klapvogn. Men nu hvor vi skal i gang med at bruge klapvognen, så passer Dunien overhovedet ikke. Først fik jeg at vide, at jeg "bare" selv skulle klippe hul, der hvor selen skulle være, men da jeg ikke ville acceptere dette, foreslog de at ringe til ham, der laver Duniposerne. Hvad han har med det at gøre, ved jeg ikke. Det er jo deres vejledning jeg er utilfreds med.

Det er i hvertfald sidste gang jeg handler hos dem.

ebbe

Jeg synes altid personalet er hjælpsomme og imødekommende.
Det er en lille men samtidig ret populær butik, så af og til virker de da lidt travle...
I øvrigt synes jeg de (trods en dyrere beliggenhed end de fleste andre lignende forretninger) holder et ualmindeligt fair prisniveau.

Lan Yu

De har et godt udvalg. Men jeg synes at serviceniveauet er ret lavt. De er vis kendt for at være ret sure når man spørger om hjælp!

Caroline

Jeg har købt en del udstyr hos Engby Barnevogne. De har et kæmpe stort udvalg og så ligger butikken dejlig centralt. Der er ikke noget fancy over deres ting, men de har alle basisvarerne, som man skal bruge når man har små børn.