Jubiii! Der er udkommet nye Villads fra Valby-bøger, og denne gang med et twist! Læs anmeldelserne af bøgerne her.

Villads fra Valby maler uden for stregerne
Med udgangspunkt i de skønne Villads fra Valby-bøger, har Anne Sofie Hammer nu udgivet en ny aktivitetsbog, der bryder alle regler. I "Villads fra Valby maler uden for stregerne" bliver børnene inviteret til at slå fantasien løs, og slet ikke tænke på at holde bogen pæn og ordentlig. For det er nemlig meningen at børnene skal leve sig ind i de populære Villads fra Valby-bøger og gøre det som de normalt ikke må, når de sidder med "sådan en fin aktivitetsbog". Der skal nemlig bides, trædes, smøres, snavses og cykles ind over bogens sider!

"Villads fra Valby maler uden for stregerne" er en genial aktivitetsbog, der har været længe ventet.

Villads fra Valbys uhyggelige halloween
Halloween er blevet et ganske populært fænomen blandt danske børn, og det gælder selvfølgelig også for Villads og hans storesøster Amalie. I "Villads fra Valbys uhyggelige halloween" synes Villads og Amalies far, at halloween er et skørt påfund. Men børnene plager i uendelighed, og til sidst får de lov til at klæde sig uhyggeligt på og gå ud og råbe "slik eller ballade". Det hele går da også efter planen, lige indtil...

"Villads fra Valbys uhyggelige halloween" er helt gennemført hverdagsagtig på den skønne måde. De fleste kan, med et smil på læben, nikke genkendende til de situationer Anne Sofie Hammer beskriver i bøgerne, og de voksne må da også flere gange grine med, når de læser om disse situationer ud fra barnets perspektiv. Endnu engang, stor klapsalve til Anne Sofie Hammer og Høst & Søn.

Alderstrin: 4-7 år
Villads fra Valby maler uden for stregerne
Vejl. pris: 49,95 kr