Come Together
 hylder på fabelagtig vis Lennon, McCartney og Harrisons klassikere. Publikum inviteres indenfor i et abstrakt og emotionelt drømmeunivers, hvor de klassiske melodier genfortolkes i nytænkende rammer.

Både vi og vores forældres generation har et forhold til The Beatles. Vores børn derimod har ikke samme følelser knyttet til det legendariske rockband fra Liverpool. Her er chancen for at lade dine børn få indblik i en tid, der nok for længst er forbi, men en musik, der lever evigt.

Fuglelort og flyvende flygeler
Forestillingen er fyldt med smukke kostumer, imponerende lyssætning og syret scenekunst. Sangerne trodser konstant tyngdekraften, når de klatrer op og ned ad stejle vægge eller svæver langt over gulvet. Musikinstrumenter hejses op i luften, alt imens sangerne er iklædt alt fra jakkesæt med fugleklatter, til orangerøde stoffer, der udfolder sig som en gigantisk gyngende sol (Here Comes the Sun). På et tidspunkt dingler Jimmy Jørgensen på hovedet henover publikum, mens han med skælvende stemme synger Across the Universe. Sådan indtages hvert eneste nummer med lidenskab, humor og kreativitet. Sangerne kommer meget tæt på publikum rent fysisk. Men også følelsesmæssigt føler man sig inderligt rørt og draget af det magiske psykedeliske univers, som i høj grad rammer nerven i Beatles musik.

Scenekunst, der udfordrer på tværs af generationer
Teaterkoncerten Come Together åbner dørene til en tid, vores børn er for unge til at have oplevet. Men den kunstneriske ramme er imidlertid så nutidig, at publikums alder bliver uden betydning. Når universelle emner som mørke, håb og kærlighed behandles på nærværende vis erkender vi nye ting om os selv og tilværelsen. Det er noget vi alle kan sætte pris på, barn som voksen. Alders-anbefalingen er officielt på ti år. Det rammer fint det tidspunkt, hvor de fleste børn er klar til en teateroplevelse, hvor de på ingen måde føres ved hånden - men overlades til selv at fortolke de mange indtryk, de får i løbet af den imponerende opsætning.

Come Together, Tivolis Koncertsal
Spilleperiode: 12. november - 20. december 2015